مقاله بررسی تحلیلی و عددی نشست ناشی از حفاری مکانیزه تونلهای دوقلو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تحلیلی و عددی نشست ناشی از حفاری مکانیزه تونلهای دوقلو دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تحلیلی و عددی نشست ناشی از حفاری مکانیزه تونلهای دوقلو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تحلیلی و عددی نشست ناشی از حفاری مکانیزه تونلهای دوقلو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تحلیلی و عددی نشست ناشی از حفاری مکانیزه تونلهای دوقلو :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در سالهای اخیر به دلیل افزایش جمعیت شهرها، استفاده از فضاهای زیرزمینی به منظور حمل و نقل رشد چشمگیری یافته است. نشست سطح زمین و تاثیر آن بر سازههای سطحی، از جمله مخاطرات محتمل در حفاری تونلهای کمعمقشهری در نواحی سست است. در اثر حفاری و ساخت تونل، وضعیت تنشهای اولیه تغییر کرده و جابجاییهای ناشی از آن در اطراف تونل گسترش مییابد. ابعاد تونل، عمق روباره، روش حفاری، نوع سیستم نگهداری و شرایط زمین و سازه-های مجاور، از جمله عوامل مؤثر در گسترش محدوده تاثیر ناشی از حفاری است. در این مقاله، به بررسی تحلیلی نشست ناشی از حفاری تونل قطار شهری شیراز با سپر تعادلی EPB پرداخته شده و نتایج با روش عددی تفاضل محدود مقایسه شده است. نتایج حاصل از روش تحلیلی بابت، مقدار نشست حدود ۶۳ میلیمتر را برای مقاطعی از مسیر تونل پیشبینیکرده که با نتایج مدلسازی عددی همخوانی مناسبی دارد. علاوه بر این، به بررسی تاثیر عرض پایه بین تونلها بر منحنی نشست پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.