مقاله ارتباط میان روش حل مساله شهودی با رفتار نوآورانه و کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی:شرکت رانیران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارتباط میان روش حل مساله شهودی با رفتار نوآورانه و کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی:شرکت رانیران) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارتباط میان روش حل مساله شهودی با رفتار نوآورانه و کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی:شرکت رانیران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط میان روش حل مساله شهودی با رفتار نوآورانه و کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی:شرکت رانیران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارتباط میان روش حل مساله شهودی با رفتار نوآورانه و کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی:شرکت رانیران) :
تعداد صفحات:۳۲
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی ارتباط میان سبک حل مساله شهودی با رفتار نوآورانه تولید ایده پشتیبانی ازایده و عمل کردن به ایده و کارافرینی سازمانی نواوری بالا ریسک پذیری فعالیت پیشتازانه و رقابت تهاجمی درشرکت رانیران درسال ۱۳۹۰ صورت گرفته است جامعه اماری تحقیق شامل ۱۶۰ نفر ازکارکنان بود که از این میان با استفاده ازجدول جسی و مورگان و روش نمونه گیری تصادفی ساده ۱۱۲ نفر به عنوان حجم نمونه درنظر گرفته شد روش جمع آوری داده ها براساس مصاحبه و پرسشنامه انجام گرفت پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش الفای کرونباخ برای پرسشنامه محقق ساخته کارافرینی سازمانی ۰/۸۹۲۷ برای پرسشنامه رفتار نواورانه ۰/۸۷۴۹و برای پرسشنامه حل مساله شهودی ۰/۸۸۲۹ به دست آمد و همین طور ازروایی محتوا به منظور آزمون روایی پرسشنامه ها استفاده شد که بدین منظور پرسشناهم ها مورد تایید متخصصین مربوطه قرارگرفت تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده ازاجرای پرسشنامه ها ازطریق نرم افزار Spss دردو بخش توصیفی فراوانی فراوانی درصدی میانگین انحراف استاندارد و استنباطی رگرسیون چندمتغیره ضریب همبستگی پیرسون و آزمون نرمال بودن کولموگروف اسمیرنف انجام پذیرفت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.