مقاله اصول وروشهای طراحی المان های شهری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اصول وروشهای طراحی المان های شهری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اصول وروشهای طراحی المان های شهری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصول وروشهای طراحی المان های شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اصول وروشهای طراحی المان های شهری :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
المان ترکیب شکلهای هندسی وحجم ها به همراه تداعی خاطره ای خوش تاریخی پرافتخاریا ایجادحس خوبی ازنشاط و ارامش برای شهروندان است گاهی المان ها رادرقالب مجسمه ی شخصیتهای بزرگ تاریخی و فرهنگی و گاهی به شکل نمادها و نشانه های یدیده ایم که علاوه برزیبایی دارای مفهومی عمیق هستند و برای لحظاتی ما را واداربه توقف و خیره شده به خود کرده اند این تندیس ها و پیکرها دربیشتر موارد به نمادونشانه ای برای محلی که درآن قرارگرفته اند تبدیل شده اند و همه شهروندان آن نقطه ازشهر را به آن نشانی می شناسند علاوه براین المان ها درصورت طراحی صحیح اصولی و جذاب میتوانند به یکی ازنمادهای شهرتبدیل و موجب جذب گردشگربه شهرها شوند و تامدتها درذهن مسافران و گردشگران باقی بمانند مهمترین اصل درطراحی و انتخاب فرم المان ها این است که تلاش شود تامفهوم موردنظر به طور غیرمستقیم به مخاطب القا شود و همچنین جذابیت کافی را داشته باشد به گونه ای که مخاطب و بیننده را به تفکر و تامل وادارد به این ترتیب پیام آن درذهن ها باقی می ماند ازنظر مفهومی بهتر است المان ها براساس فرهنگ تاریخ اداب و رسوم و شرایط اقتصادی و شغلی مردم همان منطقه طراحی شود تا هم نمادآن شهر باشد و هم شهروندان بتوانند ارتباط بهتر و عمیق تری با آن برقرارکنند و هرچقدر که المان با فرهنگ مردم هماهنگتر باشد تاثیروجذب مخاطب آن بیشتر است ازنظر آب وهوا و شرایط اقلیمی هم باید به ویژگیهای خاص منطقه توجه شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.