مقاله باززنده سازی پارادایم های منطقه گرایی از دیدگاه تئوری انتقادی درآثار چندمعمارمعاصر ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله باززنده سازی پارادایم های منطقه گرایی از دیدگاه تئوری انتقادی درآثار چندمعمارمعاصر ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله باززنده سازی پارادایم های منطقه گرایی از دیدگاه تئوری انتقادی درآثار چندمعمارمعاصر ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله باززنده سازی پارادایم های منطقه گرایی از دیدگاه تئوری انتقادی درآثار چندمعمارمعاصر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله باززنده سازی پارادایم های منطقه گرایی از دیدگاه تئوری انتقادی درآثار چندمعمارمعاصر ایران :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
پدیده جهانی سازی درحالیکه برای بشر نوعی پیشرفت محسوب میشود همزمان باعث ایجاد نوعی اختلال نامحسوس شده است این واقعیت است که هرفرهنگی نمی تواند شوک تمدن مدرن را تحمل کرده یا آن را جذب کند تضاد و پرسش مهمی که دراین باب به وجود خواهد آمد این است که چگونه می توان مدرن شد و به ریشه ها و منابع هم دستیابی داشت؟ چطورمیتوان یک تمدن قدیمی و خفته را احیا کرد و درعین حال درتمدن جهانی هم شرکت نمود؟ فرهنگهای محلی یا ملی امروزی بیش ازهرموقع دیگر سرانجام باید به عنوان مظاهر تعدیلی فرهنگ جهانی پا به عرصه ظهور نهند رجوع به معماری سنتی و چگونگی استفاده از اصول آن درمعماری معاصر همواره بهعنوان یک دغدغه اصلی درسرزمین هایی که دارای بیشینه ای غنی از معماری است مطرح بوده است و نگاه ه و نگرشهای متفاوتی درچگونگی پیوند بین معماری معاصر و معماری سنتی دردوره های تاریخی متفاوت ارایه شده است. درایران نیز به دلیل آمیختگی اصول و ایین های مذهبی و اعتقادی با زندگی مردم درادوار مختلف لزوم توجه به این پیوند توسط معماران معاصر احساس شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.