مقاله بررسی اثر درزه داری لاینینگ تونل در میزان جابجایی لاینینگ تونل با استفاده از نرم افزارFLAC3D
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر درزه داری لاینینگ تونل در میزان جابجایی لاینینگ تونل با استفاده از نرم افزارFLAC3D دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر درزه داری لاینینگ تونل در میزان جابجایی لاینینگ تونل با استفاده از نرم افزارFLAC3D کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر درزه داری لاینینگ تونل در میزان جابجایی لاینینگ تونل با استفاده از نرم افزارFLAC3D،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر درزه داری لاینینگ تونل در میزان جابجایی لاینینگ تونل با استفاده از نرم افزارFLAC3D :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
تونل های آبی از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. بررسی پایداری سیستم های نگهداری این تونل ها با توجه به زمان بالای استفاده این تونل ها، از اهمیت بالایی برخوردار است. در پروژه انتقال آب نوسود کرمانشاه بعلت عبور از مناطقکوهستانی، از گزینه تونل ا استفاده می شود. حفاری این تونل بصورت مکانیزه و نگهداری آن با استفاده از لاینیگ می باشد. بررسی پایداری سیستم های قطعات بتنی پیش ساخته اغلب بدون در نظر گرفتن درزه های موجود ما بین رینگ های بتنیصورت می پذیرد. که با توجه به مشاهدات صورت گرفته در محیط های اجرایی شکست در این قطعات بتنی مورد استفاده درفشاری کمتر از مقاومت های بتنی و در محل تماس درزه ها مشاهده می شود. در این مقاله سیستم های نگهداری توسط نرم افزارFLAC3D شبیه سازی شده و نتایج حاصله با نتایج حاصل از شبیه سازی سیستم نگهداری بصورت یک پوسته ی استوانه ای مقایسه و ارزیابی شد. ماکزیمم جابجایی حاصل از بررسی رینگ ها همراه با در نظر گرفتن درزه ها ۸ میلی متر بودکه با نتایج حاصل از اندازه گیری های برجا هماهنگی بیشتری داشت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.