مقاله ارزیابی فنی – اقتصادی وتعیین درصدقیربهینه درطرح اختلاط لایه توپکاروسازی آسفالتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی فنی – اقتصادی وتعیین درصدقیربهینه درطرح اختلاط لایه توپکاروسازی آسفالتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی فنی – اقتصادی وتعیین درصدقیربهینه درطرح اختلاط لایه توپکاروسازی آسفالتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی فنی – اقتصادی وتعیین درصدقیربهینه درطرح اختلاط لایه توپکاروسازی آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی فنی – اقتصادی وتعیین درصدقیربهینه درطرح اختلاط لایه توپکاروسازی آسفالتی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
آسفالت مخلوطی از مصالح سنگی، فیلر و قیر می باشد که به عنوان روسازی راه مورد استفاده قرار میگیرد. لایه ها و رویه های آسفالتی که محافظ جسم راه و از عوامل اصلی تأمین کننده آمد و شد راحت و رضایتبخش وسایل نقلیه میباشند، بخش مهمی از سازه و روسازی راه را تشکیل می دهند که مهمترین آنها لایه های توپکا و بیندر می باشند. توپکا آخرین قشر آسفالتی است که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار میگیرد. ازعوامل مهمی که بر دوام، کیفیت و افزایش عمر مفید روسازی های آسفالتی اثر مستقیم دارد، کیفیت مخلوط آسفالتی از نظر نوع دانه بندی، جنس مصالح سنگی، نوع و مقدار قیر مصرفی میباشد. دراین مقاله نحوهی طرح اختلاط لایه توپکا از نظر فنی و آزمایشهای لازم جهت بررسی کیفیت مصالح سنگی و قیر مورد بررسی قرار گرفته و نهایتاً نسبت مصالح سنگی و درصد قیر بهینه برای این لایه و برآورد هزینه اجرای واحد آن ارائه میگردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.