مقاله فرآیند شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای مؤثر بر پیک بار شبکه با استفاده از مدل رگرسیونی و تکنیک AHP و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود الگوی مصرف در هر یک از تعرفه ها


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فرآیند شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای مؤثر بر پیک بار شبکه با استفاده از مدل رگرسیونی و تکنیک AHP و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود الگوی مصرف در هر یک از تعرفه ها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرآیند شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای مؤثر بر پیک بار شبکه با استفاده از مدل رگرسیونی و تکنیک AHP و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود الگوی مصرف در هر یک از تعرفه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرآیند شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای مؤثر بر پیک بار شبکه با استفاده از مدل رگرسیونی و تکنیک AHP و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود الگوی مصرف در هر یک از تعرفه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرآیند شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای مؤثر بر پیک بار شبکه با استفاده از مدل رگرسیونی و تکنیک AHP و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود الگوی مصرف در هر یک از تعرفه ها :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
با عنایت به اهمیت پیکسایی و مدیریت بار در ساعت اوج مصرف جهت جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی و عدم نیاز به احداث نیروگاههای جدید و توسعه و افزایش ظرفیت شبکه و تأسیسات، شناسائی پتانسیلهای کاهش مصرف، علیالخصوص مصارفی که در ساعات اوج بار تأثیر گذار بوده و در ایجاد پیک و منحنی بار سهم بالایی را دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،در این راستا با استفاده از روشها و مدلهای علمی و مطابق با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی هر منطقه می توان ضمن شناسایی تعرفه های تأثیر گذار بر تشکیل قله مصرف، فاکتورها و المانهای موثر را در هر یک از تعرفه ها به ترتیب اولویت تأثیر گذاری مشخص نمود و سپس با برنامه ریزی مناسب نسبت به اعمال مدیریت مصرف و مدیریت بار در پریودهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای هر منطقه اقدام نمود. بمنظورعملیاتی نمودن فرایند فوق الذکر در این مقاله، مدل پیشنهادی در استان هرمزگان بصورت پایلوت مورد تحقیق و مطالعه قرار گرفته و نتایج آن ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.