مقاله تدوین استراتژیهای سازمانی به کمک منطق فازی و FMCDM MCDM مطالعه موردی شرکت پخش کتاب مرواقلیم روشن سبزوار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین استراتژیهای سازمانی به کمک منطق فازی و FMCDM MCDM مطالعه موردی شرکت پخش کتاب مرواقلیم روشن سبزوار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین استراتژیهای سازمانی به کمک منطق فازی و FMCDM MCDM مطالعه موردی شرکت پخش کتاب مرواقلیم روشن سبزوار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین استراتژیهای سازمانی به کمک منطق فازی و FMCDM MCDM مطالعه موردی شرکت پخش کتاب مرواقلیم روشن سبزوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین استراتژیهای سازمانی به کمک منطق فازی و FMCDM MCDM مطالعه موردی شرکت پخش کتاب مرواقلیم روشن سبزوار :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
یکی ازعوامل مهم درموفقیت یک سازمان بکارگیری و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت پیشبرد اهداف بادرنظرگرفتن شرایط درونی و بیرونی سازمانی می باشد بدین منظور دراین مقاله ازماتریس swot برای ارزیابی عواملداخلی و خارجی موثربرعملکرد سازمان استفاده شد هاست ازطرفی به دلیل وجودابهامات و عدم قطعیت های موجود درمعیارها عوامل داخلی و خارجی ازتکنیکهای فازی و متغیرهای زبانی برای وزن دهی معیارها استفاده کرده و درپایان نیز روش OWA میانگین وزنی مرتب شده را برای رتبه بندی استراتژی ها بکارمیبریم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.