مقاله نقش مدیریت دانش در استراتژی های رشد SME ها


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش مدیریت دانش در استراتژی های رشد SME ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مدیریت دانش در استراتژی های رشد SME ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مدیریت دانش در استراتژی های رشد SME ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مدیریت دانش در استراتژی های رشد SME ها :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه بنگاه های کوچک و متوسط نقش مهم و موثری در اقتصاد بسیاری از کشورها ایفا می نمایند و فرصت های جدید در بازارهای داخلی و خارجی، به روی آنهاگشوده شده است. برای یک SME، رشد برای حفظ توان رقابتی در این بازارها حیاتی می باشد. به گفته محققان، هیچ نظریه واحدی که بتواند به اندازه کافی رشد یک SME را شرح دهد وجود ندارد. هدف از این مقاله بررسی چگونگی استفاده از مدیریت دانش در استراتژی های انتخابی برای رشد بنگاه های کوچک و متوسط است. از جمله فعالیت های مهم در این راستا آن است که چگونگی دانش را مدیریت نماییم. هر مرحله از چرخه حیات بنگاه نیاز به آن دارد که بر فعالیت های مختلف مدیریت دانش تاکید نماید. بر اساس ادبیات موجود، ما چهار مرحله سازمانی را می شناسیم: شروع، رشد، بلوغ و زوال یا تجدید حیات، که از ادبیات کارآفرینی، دانش سازمانی و چرخه حیات سازمان ترسیم می شود و مدیریت دانش می تواند اثر بخشی را در مراحل مختلف چرخه حیات SME ها بهینه نماید. این مقاله بر دید مبتنی بر دانش بنگاه ایجاد شده است و در جمع بندی مقاله، بیان می دارد که بنگاه های کوچک و متوسط می توانند مزیت رقابتی پایدار را از طریق مدیریت موثر دانش سازمانی شان به دست آورند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.