مقاله طراحی کنترلگر برای سیستم آونگ وارون با روش ترکیبی مود لغزشی و خطیسازی پسخورد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترلگر برای سیستم آونگ وارون با روش ترکیبی مود لغزشی و خطیسازی پسخورد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترلگر برای سیستم آونگ وارون با روش ترکیبی مود لغزشی و خطیسازی پسخورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترلگر برای سیستم آونگ وارون با روش ترکیبی مود لغزشی و خطیسازی پسخورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترلگر برای سیستم آونگ وارون با روش ترکیبی مود لغزشی و خطیسازی پسخورد :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
سیستم آونگ وارون سوار بر ارابه یکی از شناختهشدهترین مسائل در حوزه مهندسی کنترل است. این سیستم یک سیستم کنترلی غیرخطی است که نقطه تعادل آن ناپایدار است. همچنین معادلات دینامیکی حاکم بر اینسیستم قابل خطیسازی پسخورد نیست. همچنین این سیستم دارای دو درجه آزادی است. در این مقاله ابتدا با استفاده از ایده خطیسازی پسخورد، با تعریف یک تابع خروجی، تبدیل هموارریختی به دست آمده است که بااستفاده از این تبدیل و انتقال سیستم به دستگاه مختصات جدید، شرط خطیسازی پسخورد ارضا شده است. البته این کار با استفاده از یک تقریب و صرفنظر کردن از ضریب ورودی کنترل در معادله حالت مربوط به زاویه آونگ با خط قائم صورت پذیرفته است. با در نظر گرفتن نکات فوق معادلات سیستم به فرم نرمال نوشته شده است. برای معادلات به دست آمده و تعریف یک سطح لغزشی در انتها نتایج شبیهسازی با در نظر گرفتن شرایط اولیه مختلف و اثر اغتشاش ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.