مقاله ارایه ی یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری با استفاده از تکنیک های داده کاوی در واحد خدمات پس از فروش یک شرکت خودروسازی ایرانی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارایه ی یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری با استفاده از تکنیک های داده کاوی در واحد خدمات پس از فروش یک شرکت خودروسازی ایرانی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه ی یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری با استفاده از تکنیک های داده کاوی در واحد خدمات پس از فروش یک شرکت خودروسازی ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه ی یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری با استفاده از تکنیک های داده کاوی در واحد خدمات پس از فروش یک شرکت خودروسازی ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه ی یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری با استفاده از تکنیک های داده کاوی در واحد خدمات پس از فروش یک شرکت خودروسازی ایرانی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
خدمات پس از فروش و گارانتی، نقش مهمی در کسب رضایت مشتریان محصولات ایفا می کند و از طرفی در طول مدت گارانتی وبا توجه به وظیفه تولیدکننده در قبال تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب، هزینه های بسیاری را برای واحدهای تولیدی به دنبال خواهد داشت. صنایع خودروسازی به عنوان یکی از صنایع مهم و پرهزینه، می توانند با بررسی و تحلیل وضعیت خدمات پس از فروشخودروهای خود، تصمیمات مدیریتی مناسبی به منظور کاهش هزینه ها و ارتقای سطح رضایت مشتریان اتخاذ نمایند. در این مقاله با ارائه یک چارچوب مناسب متشکل از ابزارهای داده کاوی و تصمیم گیری، به استخراج و به کارگیری دانش پنهان در داده های مرتبط با خدمات گارانتی یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی ایرانی پرداخته شده است. خوشه بندی باK-Meansآنالیز سبد خرید، قوانین انجمنی و دلفی از جمله تکنیک های به کار گرفته شده در مدل پیشنهادی این مقاله می باشند که با کنار یکدیگر قرار گرفتن در یک چارچوب مدیریتی منجر به کشف و بررسی علل خرابی قطعات در طول بازه ی گارانتی می شوند. این مدل به صورت موفق آمیزی در شرکت خودروسازی مورد آزمایش قرار گرفته است و درحال حاضر مراحل تکامل و اجرایی شدن را در سازمان مربوطه طی می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.