مقاله بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان بانکی یکی از فعالیت های بازاریابی در یانکداری الکترونیکی است. تکنیک های داده کاوی می توانند در حجم زیاد داده های مشتریان، به کسب دانش نهان برای پشتیبانی از تصمیمات بازاریابیکمک کنند. مسئله اصلی، چگونگی به کارگیری تکنیک های داده کاوی و بازاریابی در بخش بندی و تحلیل رفتار مشتریان و انتخاب گروه های ارزشمند برای اتخاذ استراتژی های بازاریابی هدف می باشد. مدل پیشنهادی مقاله بر مبنای متدولوژی استاندارد CRISP می باشد سپس با استفاده از تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM به بخش بندی، شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری الکترونیکی و تعیین میزان ارزش هر یک از آن ها پرداخته می شود. همچنین با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی به یافتن ارتباط بین ویژگی های مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی پرداخته می شود. نتایج نشان می دهد که به کارگیری تکنیک های خوشه بندی و مدل تحلیل RFM می تواند مشتریان با ارزش بالا را شناسایی نموده و با استفاده از رتبه بندی هر یک از گروه ها، به تخصیص برنامه های استراتژی بازاریابی هدف، متناسب با ارزش هر گروه از مشتریان بپردازند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.