مقاله بررسی تاثیر پروفایل کاربران در پالایش نامه های الکترونیکی تبلیغاتی (مطالعه موردی : تبلیغات کتابفروشی بر خط در جامعه دانشگاهی)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر پروفایل کاربران در پالایش نامه های الکترونیکی تبلیغاتی (مطالعه موردی : تبلیغات کتابفروشی بر خط در جامعه دانشگاهی) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر پروفایل کاربران در پالایش نامه های الکترونیکی تبلیغاتی (مطالعه موردی : تبلیغات کتابفروشی بر خط در جامعه دانشگاهی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر پروفایل کاربران در پالایش نامه های الکترونیکی تبلیغاتی (مطالعه موردی : تبلیغات کتابفروشی بر خط در جامعه دانشگاهی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر پروفایل کاربران در پالایش نامه های الکترونیکی تبلیغاتی (مطالعه موردی : تبلیغات کتابفروشی بر خط در جامعه دانشگاهی) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
همزمان با رشد استفاده از نامه الکترونیکی، سوء استفاده و فریبکاری نیز به تبع آن بالا رفته است. یکی از نمونه های سوء استفاده هرزنامه ها می باشد. مهمترین مشکلی که در این حوزه، در ارتباط با بازاریابی و تبلیغات مطرح می شود، در نظر گرفتنمطلق یک نامه الکترونیکی تبلیغاتی به عنوان هرزنامه یا نامه معتبر می باشد. برای مقابله با این مشکل با توجه به پروفایل و رفتار کاربران اقدام به ساخت ضدهرزنامه های شخصی می کنند، تا نامه های الکترونیکی تبلیغاتی به جای هرزنامه فیلتر نشوند و هر کاربری نامه الکترونیکی مورد علاقه خود را دریافت کند. در این مقاله ما یک پروفایل جدید را همراه با نامه های الکترونیکی تبلیغاتیدر حیطه کتابفروشی بر خط به دانشجویان ارائه کرده و پاسخ آنها را جمع آوری می کنیم. سپس از بین روشهای مشهور دسته بندی، شبکه عصبی را انتخاب کرده و در دو حالت با پروفایل و بدون پروفایل، برای دو مجموعه داده مجزا مدل سازی می کنیم. نتایج بدست آمده برای هر دو مجموعه نشان می دهد که پروفایل کاربران می تواند تاثیر زیادی در دسته بندی درست نامه های الکترونیکی تبلیغاتی داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.