مقاله تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از کیفیت وب سایت های کسب و کار الکترونیک با استفاده از مدل کانو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از کیفیت وب سایت های کسب و کار الکترونیک با استفاده از مدل کانو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از کیفیت وب سایت های کسب و کار الکترونیک با استفاده از مدل کانو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از کیفیت وب سایت های کسب و کار الکترونیک با استفاده از مدل کانو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از کیفیت وب سایت های کسب و کار الکترونیک با استفاده از مدل کانو :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
اینترنت فرصت های جدیدی را در برابر شرکت ها قرار داده که تاکنون قابل تصور نبوده است. فروش سریع و موثر با کمترین هزینه همراه با ارتباط تنگاتنگ با مشتریان و افزایش رضایت آنان از این فرصت ها به حساب می آید که امکان جهانی شدن شرکت ها و افزایش سودآوری بهمراتب بیشتر از روش های سنتی را فراهم ساخته است. این مطالعه قصد دارد تا با بکارگیری مدل کانو عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت وب سایت های کسب و کار الکترونیک را تعیین نماید. این عوامل در گروه های الزامات اساسی، عملکردی، انگیزشی و بی تفاوتی جای خواهد گرفت و بدین ترتیب میزان اهمیت هر ویژگی برای مشتریان مشخص خواهد شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده نشان می دهد در گروه الزامات اساسی امنیت، در گروه الزامات عملکردی جامعیت اطلاعات و در گروه الزامات انگیزشی پاسخگویی دارای اهمیت بسیاری می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.