مقاله استانداردهای تولید محتوا در فضای مجازی: موردی به نام فراداده‌ها


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استانداردهای تولید محتوا در فضای مجازی: موردی به نام فراداده‌ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استانداردهای تولید محتوا در فضای مجازی: موردی به نام فراداده‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استانداردهای تولید محتوا در فضای مجازی: موردی به نام فراداده‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استانداردهای تولید محتوا در فضای مجازی: موردی به نام فراداده‌ها :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
استانداردهای تولید محتوا در فضای مجازی را باید پیشاپیش در عرصه بزرگ‌تری دید که درگام نخست می‌توان آن ‌را سیستم رسانه‌ای (و به تعبیر عام‌تر تولیدکنندگان محتوا) خواند و همزمان ارتباط آن‌ را با بستر بزرگ‌تری، به نام راهبرد ملی برقرار ساخت.عوامل زیادی در ایجاد و دوام سیستم‌های رسانه‌ای تولید و توزیع محتوا، هم از جنبه علمی و هم از جنبه فلسفی تأثیرگذار هستند. برخی از مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:۱ عوامل انسانی. نیروی آموزش دیده و مجرب و مسلط به ادبیات و مهارت‌های هر عرصه حکم اکسیژن برای تنفس و زنده ماندن را دارد. بنابراین، در اختیار داشتن ابزارهای ضروری، به‌معنی اجرای صحیح امور نیست. این عوامل باید به همه امور در قالب یک بینش وسیع بنگرند.۲ عوامل اقتصادی. این عوامل از جنبه ثروت یا فقر می‌توانند بر اقتباس و کاربرد فناوری‌‌های ارتباطی و همچنین بر تولید داده‌ها، به‌ویژه در فضای وب تأثیرگذار باشند؛۳ عوامل اقتصادی بین‌المللی. رابطه خوب سیاسی و اقتصادی با کشور یا کشورهای دیگر و برعکس، رابطه ضعیف یا خصمانه (به‌ویژه در شرایط تولید شبکه‌ای در فضای سایبر) و نیز مواردی چون تحریم اقتصادی از عوامل تأثیرگذار بر سیستم رسانه‌ای هستند؛ ۴ عوامل سیاسی. این عوامل، به‌خصوص در انسداد گفتمانی و نیز در عدم گسترش سیستم رسانه‌ای تأثیرگذار هستند. سانسور داده‌ها و جلوگیری از دسترسی به آنها که با گشودگی و شفافیت در تقابل است و از موارد تضعیف کننده استقلال رسانه‌ای نیز محسوب می‌شوند؛۵ مثلث اجتماعی قدرت خرید، سطح سواد، و میزان جمعیت. این مثلث هم بر دوام و قوام و استمرار سیستم رسانه‌ای تأثیر می‌گذارد. اگر قدرت خرید نباشد هیچ رسانه‌ای در سبد خرید و در عرصه مصرف قرار نمی‌گیرد. سطح سواد، آن هم از نوع سواد رسانه‌ای، موتور پیش برنده مصرف رسانه‌ای است؛ و بالاخره میزان جمعیت دست‌کم برای رسانه‌های مکتوب کاملاً معنی‌دار است.۶ زیرساخت‌های فناورانه. بعید است یک سیستم رسانه‌ای بتواند بدون یک زیرساخت فناورانه قوی، به‌طرز مؤثری به گردآوری و به پردازش و تولید محتوا بپردازد؛ به‌عنوان مثال، کدام یک از سرویس‌های مبتنی بر وب با پهنای باند بی‌ارتباطاست؟۷ عوامل فرهنگی. این عوامل در درک و استفاده از رسانه‌ها مؤثر هستند و در جوامعی که فرهنگ شفاهی غلبه دارد، رسانه‌های مکتوب فرصت گسترش و رشد و نفوذ را تا حدودی از دست می‌دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.