مقاله رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان هیترهای برقی صنعتی (مطالعه موردی: شهر سنعتی کاوه)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان هیترهای برقی صنعتی (مطالعه موردی: شهر سنعتی کاوه) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان هیترهای برقی صنعتی (مطالعه موردی: شهر سنعتی کاوه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان هیترهای برقی صنعتی (مطالعه موردی: شهر سنعتی کاوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان هیترهای برقی صنعتی (مطالعه موردی: شهر سنعتی کاوه) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
این پژوهش با هدف رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان هیترهای برقی صنعتی در شهر صنعتی کاوه در جهت پیشبرد فروش کارگاههای تولیدی هیترهای برقی، به اجرا در آمده است. جامعه آماری تحقیق شرکتهای شهر صنعتی کاوه می باشد و نمونه گیری از شرکتهایی صورت گرفته که، استفاده از این کالای صنعتی در فرآیند تولیدات آنها امری ضروری است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی است در طرح تحقیق پس از بیان اهمیت پژوهش و تبیین هدف، چهار فرضیه مورد بررسی قرار گرفت که متغیرهای آن شامل قیمت، محصول، ترفیع و توزیع می باشد و با استفاده از آزمون t فرضیات مورد تأئید قرار گرفت و با استفاده از آزمون فریدمن عوامل تأثیر گذا بر رفتار مصرف کندگان در خرید هیترهای برقی صنعتی رتبه بندی گردید. نتیجه کلی اینکه تولیدکنندگان باید علاوه بر اینکه کالایی با کیفیت بالا در اختیار مصرف کننده قرار دهند، یک سیستم توزیع قدرتمخند نیز دارا باشند، تا بتوانند از این طریق بیشترین مشتری را برای خود جذب و حفظ نمایند. عوامل دیگر آمیخته بازاریابی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان، به ترتیب قیمت و ترفیع، در رتبه های بعدی از لحاظ تأثیر گذاری می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.