مقاله بررسی عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاری و اولویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاری و اولویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک AHP دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاری و اولویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاری و اولویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاری و اولویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک AHP :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، نام های تجاری به عنوان محرک هایی مهم در تصمیم گیری برای خرید و استفاده از محصولات می باشند، از این رو سرمایه ای ناملموس و در عین حال قابل توجه برای سازمان ها به حساب می آیند. با توجه به اهمیت ارزش نام و نشان تجاری، پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر ارزش نام و نشان تجاری و اولویت بندی آنها با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و با بهره گیری از نظرات خبرگان (اساتید رشته ی مدیریت بازرگانی دانشگاه های استان مازندران)، انجام شده است. نتایج حاصل نشان می دهد که از بین شاخص های مرتبط،کیفیت ادراک شده بالاترین اولویت را در ارزش نام و نشان تجاری دارد و عوامل دیگر به ترتیب اولویت عبارتند از : وفاداری نام و نشان تجاری، تداعی (هم خوانی) نام و نشان تجاری و آگاهی نام و نشان تجاری.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.