مقاله بررسی تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری در بین مدیران سازمان های بازرگانی (مطالعه موردی:سازمان های بازرگانی شهر کرج)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری در بین مدیران سازمان های بازرگانی (مطالعه موردی:سازمان های بازرگانی شهر کرج) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری در بین مدیران سازمان های بازرگانی (مطالعه موردی:سازمان های بازرگانی شهر کرج) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری در بین مدیران سازمان های بازرگانی (مطالعه موردی:سازمان های بازرگانی شهر کرج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری در بین مدیران سازمان های بازرگانی (مطالعه موردی:سازمان های بازرگانی شهر کرج) :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه تسهیم دانش به عنوان یکی ازاجزای فرایند مدیریت دانش درموفقیت سازمانها نقش اساسی دارد دانش سبب میش ود که سازمان ها بتوانند دانایی را سریعتر و موثرتر ازگذشته کسب کنند و به کاربندند پس باعث ایجاد مزیت رقابتی میشود هدف ازاین مقاله بررسی تاثیر تسهیم دانش برنوآوری است دراین مطالعه دو بعدازتسهیم دانش مورد بررسی قرارگرفته است انتشاردانش و جمع آوری دانش و تاثیر انتشاروجمع آوری دانش برنوآوری اکتشافی و استخراجی سنجیده میشود داده های اولیه ازطریق پرسشنامه ای جمع آوری شده است که برای سنجش رابطه بین تسهیم دانش و نوآوری طراحی شده است جامعه آماری پژوهش مدیران میانی و ارشد درشهرکرج می باشد که براساس نمونه گیری خوشه ای ۱۸۵نفراز آنها انتخاب شدند و ازطریق نرم افزار SPSS Amos مورد تحلیل قرارگرفته است. نتایج نشان داد که جمعآوری دانش تاثیر مشخصی بردوبعدنوآوری مطرح شده دراین بررسی دارد درحالیکه انتشاردانش که شامل انتشاردانش درداخل و خارج ازگروه است تاثیری برنوآوری اکتشافی ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.