مقاله مدل سازی دینامیکی ترامپ درخودروهای اسپرت


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی دینامیکی ترامپ درخودروهای اسپرت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی دینامیکی ترامپ درخودروهای اسپرت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی دینامیکی ترامپ درخودروهای اسپرت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی دینامیکی ترامپ درخودروهای اسپرت :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی ازمشکلاتی که جامعه اتومبیل رانی با آن مواجه است پدیده ترامپ اکسل می باشد ترامپ که به نوسانات اکسل حول محور رول درخودرو اطلاق می شود یکی ازعوامل بسیارمهم درکارایی طولی خودروهای اسپرت است و چنانچه این پدیده به خوبی کنترل نشود میتواند موجب وضعیت نامناسبی درکارایی طولی خودرو شود دراین مقاله معادلات بی بعد حاکم برسیستم و مدلسازی ریاضی این رفتار درنرم افزار سیمولینک /متلب ارایه شده و فرکانسهای رفتارنوسانی دراین پدیده مورد ارزیابی قرارگرفته شده است درپایان مشخص میشود که پارامترهایی ازجمله ممان اینرسی اجزا وزن خودرو سختی و استهلاک سیستم تعلیق نقش مهمی را درترامپ بازی می کنند درنهایت نتایج حاصله نشان داد که اختلاف زیاد میان ممان اینرسی اکسل و بدنه خودرو حول محور رول وزن کم خودرو و ضعف درسیستم استهلاک کننده ی تعلیق موجب تشدید ترامپ خواهند شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.