مقاله تاثیر بکارگیری بازاریابی اینترنتی در میزان عملکرد توریسم مطالعه موردی مراکز و آژانس های مسافرتی،هتلها،صنایع دستی در شهرستان چالوس نوشهر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر بکارگیری بازاریابی اینترنتی در میزان عملکرد توریسم مطالعه موردی مراکز و آژانس های مسافرتی،هتلها،صنایع دستی در شهرستان چالوس نوشهر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر بکارگیری بازاریابی اینترنتی در میزان عملکرد توریسم مطالعه موردی مراکز و آژانس های مسافرتی،هتلها،صنایع دستی در شهرستان چالوس نوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بکارگیری بازاریابی اینترنتی در میزان عملکرد توریسم مطالعه موردی مراکز و آژانس های مسافرتی،هتلها،صنایع دستی در شهرستان چالوس نوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر بکارگیری بازاریابی اینترنتی در میزان عملکرد توریسم مطالعه موردی مراکز و آژانس های مسافرتی،هتلها،صنایع دستی در شهرستان چالوس نوشهر :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
توسعه روزافزون فناوری اطلاعات تأثیر گسترده ای در فرایندهای تجاری به وجود آورده است و اینترنت به عنوان مؤثرترین بستربازاریابی الکترونیکی امکان رسیدن شرکتها به بازار بین المللی را فراهم ساخته است اما بسیاری از شرکتها در زمینه چگونگیاستفاده از روشهای گوناگون بازاریابی الکترونیکی از آگاهی های لازم برخوردار نیستند. هدف از این تحقیق، بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم در آژانسهای هواپیمایی، هتلها و تعدادی از شعبه های فروش صنایع دستی در چالوس نوشهر -می باشد. نتایج این بررسی حاکی از آن است که در عصر رقابتی امروز این نوع بازاریابی به عنوان مزیت رقابتی در رشد فروش و افزایش سهم بازار داخلی و خارجی به شرکتهای ایرانی کمک شایانی نموده است .ابزار عمده رسیدن به اهداف بازاریابی ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ارتباطی است. در نتیجه بی شک اینترنت تأثیرات عمیقی بر نحوه انجام بازاریابیداشته و بازاریابی اینترنتی تغییرات عمده ای نسبت به بازاریابی سنتی پیدا کرده است. گردشگری در ایران با توجه به جاذبه هایفراوان تاریخی،فرهنگی و طبیعی و نیز به عنوان یک تمدن مهم و تاریخی جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است . صنعت گردشگری به عنوان یکی از ده صنعت برتر جهان در چرخه اقتصادی نقش به سزایی را ایفا میکند . این تحقیق از لحاظ هدفکاربردی و به لحاظ روش انجام، توصیفی از نوع پیمایشی تحلیلی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مؤسسات و آژانسهای -هواپیمایی، هتلها و مراکز فروش صنایع دستی چالوس نوشهر می باشد. برای جمع آوری داده از پرسشنامه خودساخته محققین – استفاده شده است و با توجه به حجم محدود جامعه به تمامی این مراکز یعنی ۰۱۱ پرسشنامه توزیع شد که تعداد ۴۸ پرسشنامهجمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل از نرم افزار SPSS در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد.نتایج بیانگر این است که بین فعالیتهای ترفیعی، داد و ستدی، پایگاه اطلاعاتی و عملکرد توریسم رابطه مثبت معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.