مقاله بررسی رابطه تضمین کیفیت خدمات بانکی با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه تضمین کیفیت خدمات بانکی با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه تضمین کیفیت خدمات بانکی با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه تضمین کیفیت خدمات بانکی با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه تضمین کیفیت خدمات بانکی با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضربه منظور بررسی رابطه تضمین کیفیت خدمات بانکی مدل BSQ با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاون اعتبارثامن الائمه ع استان کرمان انجام گرفته است تحقیق حاضرتوصیفی ازنوع همبستگی می باشد و ازنظر هدف جز تحقیقات کاربردی است که با استفاده از روش تحقیقات میدانی به جمع آ وری داده ها پرداخته است جامعه آماری دراین تحقیق شامل کلیه کارکنان تعاونی اعتبار ثامن الائمه ص دراستان کرمان و کلیه مشتریان این تعاونی می باشد که تعداد کل کارکنان ۸۷ نفر و مشتریان براساس امار سال مالی ۹۰ ۱۵۰۰ نفر میبا شند حجم نمونه برای کارکنان استفاده از سرشماری تعداد ۸۷ نفر و مشتریان از روش نمونه گیری تصادفی ساده به وسیله فرمول کوکران تعداد ۳۰۵ نفر انتخاب شدند برای بررسی تضمین کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل BSQ و رابطه آن با اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری از ازمون همبستگی کندال و اسپیرمن استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.