مقاله ارتقا کیفیت خدمات بانکی مبتنی برتوسعه استراتژیک منابع انسانی با رویکرد CRM


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتقا کیفیت خدمات بانکی مبتنی برتوسعه استراتژیک منابع انسانی با رویکرد CRM دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتقا کیفیت خدمات بانکی مبتنی برتوسعه استراتژیک منابع انسانی با رویکرد CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتقا کیفیت خدمات بانکی مبتنی برتوسعه استراتژیک منابع انسانی با رویکرد CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتقا کیفیت خدمات بانکی مبتنی برتوسعه استراتژیک منابع انسانی با رویکرد CRM :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
بی شک عصرحاضرعصرسازمانهاست و متولیان این سازمان ها انسانها هستند انسانهایی که خود به واسطه دراختیارداشتن عظیم ترین منبع قدرت یعنی تفکر می توانند موجبات تعالی حرکت و رشد سازمان ها را پدید آورند رمز موفقیت سازمان های برتر ارایه کننده خدمات را میتوان درمشتری مداری و توجه به کیفیت خدمات آنان جستجو کرد بدلیل اهمیت کیفیت درصنایع خدماتی و اثاربرجسته آن بررضایتمندی مشتریان همواره این سوال مطرح میشود که چگونه میتوان کیفیت خدمات را ارزیابی کرد ازاین رو مدیریت ارشد سازمان با درک این حقایق توجه خود را به مدیریت اثربخش منابع انسانی معطوف گردانیده و این خود هعاملی جهت طرح ریزی نظامهای نوین درحوزه های گوناگون منابع انسانی ازجمله جذب نگهداری وبهسازی بارویکردها و نقشهای نوین گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.