مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ITC دربازاریابی گردشگری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ITC دربازاریابی گردشگری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ITC دربازاریابی گردشگری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ITC دربازاریابی گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ITC دربازاریابی گردشگری :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
توسعه ماشین های جستجو سرعت شبکه ها و ظرفیت جابجایی اطلاعات برروی تعدادمسافرینی که درسراسر دنیا ازاین فناوری برای برنامه ریزی مسافرت های خود استفاده می کنند تاثیر زیادی گذاشته و با تغییر مسیر کسب و کار به سمت بازاریابی اساسا کارامدی و طرز کارسازمان های گردشگری اینترنتی را به همان صورت که مشتری ها با سازمان ها ارتباط برقرار می کنند تغییر داده است هدف ازاین مقاله بررسی توسعه و کاربرد itc دربازاریابی گردشگری است و از انجا یی که کشورایران بهواسطه تبلیغات سوء بیگانگان نتوانستهجایگاه شایسته ای درجذب گردشگر داشته باشد درعرصه دنیای مجازی به جهانیان معرفی و لزوم بهره مندی ازفضای سایبر درتوسعه گردشگری را مطرح می نماید روش پژوهش توصیفی تحلیلی است و برای جمع آوری اطلاعات درارتباطات با شاخصهای تحقیق ازمطالعات کتابخانه ای مقالات علمی و سایت های معتبر استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.