مقاله بررسی تأثیر خدمات دولتی بانکداری الکترونیکی بر میزان افزایش رضایت مشتریان در بانک صادرات ایران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر خدمات دولتی بانکداری الکترونیکی بر میزان افزایش رضایت مشتریان در بانک صادرات ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر خدمات دولتی بانکداری الکترونیکی بر میزان افزایش رضایت مشتریان در بانک صادرات ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر خدمات دولتی بانکداری الکترونیکی بر میزان افزایش رضایت مشتریان در بانک صادرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر خدمات دولتی بانکداری الکترونیکی بر میزان افزایش رضایت مشتریان در بانک صادرات ایران :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
امروزه بانکها به عنوان یکی از مؤسسات مهم اقتصادی علاوه بر آینکه به دنبال افزایش مشتریان و برآورد کردن خواسته های آنها بود، در پی حفظ مشتریان کنونی خویش نیز می باشند. در این زمینه فن آوری نوین اطلاعات به عنوان یک عامل مؤثر ایفای نقش نموده است. تحقیق حاضر از نوع تحقیق میدانی بوده و در آن ارتباط بین روشهای نوین خدمات بانکی به روش الکترونیکی با میزان رضایتمندی مشتریان مورد ارزیابی قرار می گیرد. جمعیت آماری این تحقیق تعداد ۱۳۷ نفر از مشتریان مراجعه کننده به بانک صادرات در شهر بوشهر می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.