مقاله افزودن قابلیت اریابی سیاست های مدیریت عرضه و نقاضا و حساسیت نسبت به متغیرهای اقتصادی در مدل سازی شبکه های حمل و نقل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله افزودن قابلیت اریابی سیاست های مدیریت عرضه و نقاضا و حساسیت نسبت به متغیرهای اقتصادی در مدل سازی شبکه های حمل و نقل دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله افزودن قابلیت اریابی سیاست های مدیریت عرضه و نقاضا و حساسیت نسبت به متغیرهای اقتصادی در مدل سازی شبکه های حمل و نقل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزودن قابلیت اریابی سیاست های مدیریت عرضه و نقاضا و حساسیت نسبت به متغیرهای اقتصادی در مدل سازی شبکه های حمل و نقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله افزودن قابلیت اریابی سیاست های مدیریت عرضه و نقاضا و حساسیت نسبت به متغیرهای اقتصادی در مدل سازی شبکه های حمل و نقل :
تعداد صفحات:۳۰
چکیده:
محدود بودن ظرفیت توسعه ی زیرساختهای حمل ونقل لزوم مراجعه به سیاستهای مدیریت عرضه و تقاضا را در برنامه ریزیهای حمل ونقل بیش از پیش ضروری ساختهاست. اما اتخاذ تدابیر درست و تصمیمات کارا در این زمینه نیازمند توسعه ی مدلهای به قدر کافی حساس، انعطاف پذیر و دقیقِ تحلیل تقاضای سفر به منظور پیش بینی اثرات این سیاستها بر نحوه ی رفتار استفاده کنندگان خدمات حمل ونقل است. در این پژوهش، رویکرد جدیدی برای مدلسازی تعادل ترافیکی در شبکه های حمل ونقل پیشنهاد شده است که علاوه بر برخورداری از فرضیات نظری سالمتر و تعمیم یافته تر نسبت به مدلهای سنتی، قادر است اثرات طیف وسیعی از سیاستهای مدیریت عرضه و تقاضا را بر تغییر الگوی ترافیک تعادلی ایستا در شبکه های حمل ونقل پیشبینی نماید. مدل پیشنهادی یک مدل تحلیل شبکه ی تصادفی، چندمتغیره (چندمعیاره)، چندردهای (چندکلاسه) و با استفاده از مدل لوجیت ترکیبهای دوتایی با ضرایب تصادفی (مدل مخلوط) است. هدف اصلی پژوهش نمایش قابلیت مدل در پیش بینی اثرات اجرای سیاستهای قیمت گذاری شبکه، تغییر قیمت سوخت و تغییر ویژگیهای درآمدیِ استفاده کنندگان شبکه بر نحوه ی رفتار انتخاب مسیر و نیز ارزیابی منافع تجهیز نمودن مسافران به سیستمهای پیشرفته ی اطلاع رسانی است. با این وجود به منظور روشن نمودن جنبه های نظری پژوهش، متُدولوژی و چهارچوب تئوریک مدلِ پیشنهادی به همراه فرمول بندی مسألهی تخصیص ترافیک احتمالی چندردهای در قالب یک مسألهی نقطه ثابت و نیز الگوریتم مسأله ی تخصیصبا جزئیات کافی ارائه گردیده اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.