مقاله افزایش ایمنی و کارائی در سیستم اتوبوسرانی تندرو (BRT) (مطالعه موردی خط ۱ اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله افزایش ایمنی و کارائی در سیستم اتوبوسرانی تندرو (BRT) (مطالعه موردی خط ۱ اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله افزایش ایمنی و کارائی در سیستم اتوبوسرانی تندرو (BRT) (مطالعه موردی خط ۱ اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزایش ایمنی و کارائی در سیستم اتوبوسرانی تندرو (BRT) (مطالعه موردی خط ۱ اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله افزایش ایمنی و کارائی در سیستم اتوبوسرانی تندرو (BRT) (مطالعه موردی خط ۱ اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
اتوبوسرانی تندرو (BRT) از جمله سامانه های نوین حمل ونقل عمومی است که به دلیل مزایای فراوانی که دارد دربرخی از کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه بکار گرفته شده است. در این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی سیستمهای حمل ونقل هوشمند و با اتکاء به مسیر مجزا ،اتوبوسهای ویژه و ایستگاهها و پایانه های مناسب ، نه تنها ارتقاءکارائی عملکرد ناوگان حمل ونقل عمومی حاصل گردیده ، بلکه شاخص ایمنی سفر بدلیل بهره مندی از مسیرعبور تفکیک شده ،گذرگاههای ایمن عابرپیاده ، اتوبوسهای ویژه با ارتقاء سطح استانداردسوخت نیز بهبود یافته است. در این مقاله که به روش اسنادی تهیه شده پس ازمعرفی اجمالی سامانه اتوبوسرانی تندرو، مزایا وویژگیهای آن، عملکرد خط ۱از سامانه (BRT) شهر اصفهان در مسیر زندان دستگرد- قائمیه میدان آزادی بررسی می شود. از جمله یافته های این تحقیق که در قالب ارتقاء شاخص های کارائی و ایمنی عملکرد ناوگان در خط ۱ اتوبوسرانی تندرو اصفهان می توان به آن اشاره کرد عبارتند از: ۱ -رشد شاخص جابجای مسافر به میزان ۶۰ درصد. ۲- افزایش تعداد سرویس های رفت وبرگشت اتوبوسها (هر دستگاه اتوبوس روزانه ۷ سرویس) . ۳-افزایش ۹۴ ساعت به زمان مفید سرویس دهی در خط به دلیل کاهش توقف در ایستگاهها. ۴- کاهش متوسط زمان سفر(حداقل ۱۵ دقیقه در هر رفت یا برگشت اتوبوس ). ۵- کاهش متوسط زمان انتظار درایستگاهها(بین ۵ تا ۱۰ دقیقه). ۶- کاهش مصرف سوخت و آلاینده های هوادر سطح استاندارد (EURO3) 7-کاهش میزان تصادفات اتوبوسها از ۱۰ مورد در هر ماه به ۵ مورد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.