مقاله آسیب شناسی راهبردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مدیریت مصرف سوخت در حمل ونقل عمومی بین شهری (جاده ای)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آسیب شناسی راهبردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مدیریت مصرف سوخت در حمل ونقل عمومی بین شهری (جاده ای) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آسیب شناسی راهبردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مدیریت مصرف سوخت در حمل ونقل عمومی بین شهری (جاده ای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آسیب شناسی راهبردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مدیریت مصرف سوخت در حمل ونقل عمومی بین شهری (جاده ای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آسیب شناسی راهبردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مدیریت مصرف سوخت در حمل ونقل عمومی بین شهری (جاده ای) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
انرژی عامل اصلی هر فعالیت اقتصادی است. درآمدزایی منابع انرژی برای ایران، اهمیت آن را بیشتر میکند. منابع انرژی، محدود و بعید است در آینده نزدیک، پژوهشها برای کشف منابع نوین انرژی، به نتیجه قطعی برسد. وابستگی اقتصاد ملی به نفت، سبب شده بخش حملونقل به سبب مصرف فرآورده های میان تقطیر باارزش مانند بنزین و گازوییل و نیز مشکلات فنی جایگزینی انرژیهای دیگر، اهمیت ویژه یابد. پرداخت یارانه سوخت، مانع بسیار مهم پیشرفت کشور است. با وجود کارهای انجام شده در صرفه جویی سوخت (وضع قوانین، استانداردها، نوسازی ناوگان، سوختهای جایگزین، کارت هوشمند، سهمیه بندی سوخت و ;)، مصرف همچنان بالاست. از این رو آسیب شناسی راهبردهای مدیریت مصرف سوخت، مورد نیاز است. برای تکمیل مجموعه راهبردهای مدیریت مصرف سوخت در حملونقل عمومی جادهای که از برنامههای توسعه و قوانین این حوزه به دست میآید، از یافتههای پرسشگری و نیز بازبینی پیشینه کشورهای دیگر بهره گیری میشود. هدف اصلی، ارائه راهبردهای امکان پذیر و مناسب برای رفع کاستیها، مشکلات و موانع مدیریت مصرف سوخت حمل ونقل عمومی بینشهری است. برای افزایش احتمال کامیابی راهبردهای برگزیده، گزینش نهایی به تفکیک اولویت های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی انجام میشود. نخست برای گزینش راه بردهای اجرایی و مناسب مدیریت مصرف سوخت، نقاط قوت، ضعف، کاستیها (درونزا و برونزا) و آسیبهای درونی به ۳ دسته اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تقسیم میشود. سپس برای هر راهبرد، نسبت شانس پیروزی جداگانه در هر دسته، محاسبه و رده بندی میگردد. بدین ترتیب در هر یک از حوزههای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، راهبردهای مناسب با احتمال کامیابی بیشتر در کاهش مصرف سوخت، شناسایی و پیشنهاد میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.