مقاله بررسی اثرات احداث سامانه BRT بر بهبود روند زندگی شهریدر تهران (مطالعه موردی:مسیرآزادی-تهرانپارس)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات احداث سامانه BRT بر بهبود روند زندگی شهریدر تهران (مطالعه موردی:مسیرآزادی-تهرانپارس) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات احداث سامانه BRT بر بهبود روند زندگی شهریدر تهران (مطالعه موردی:مسیرآزادی-تهرانپارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات احداث سامانه BRT بر بهبود روند زندگی شهریدر تهران (مطالعه موردی:مسیرآزادی-تهرانپارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات احداث سامانه BRT بر بهبود روند زندگی شهریدر تهران (مطالعه موردی:مسیرآزادی-تهرانپارس) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
گسترش شهرها، باعث افزایش تقاضای سفر در ساعات اوج کار و تحصیل شده است .پاسخگویی به نیاز سفر جمعیت شهرهای بزرگ، از عهده وسایل نقلیه غیرجمعی ساخته نیست .لذا روی آوردن به سمت استفاده از انواع سیستم های حمل ونقل عمومی و در رأس آنها سیستم های سریع، جهت جابجایی مردم در شهرها، امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است. احداث سامانه اتوبوس های تندرو (BRT) با توجه به سرعت بالای ناوگان و ظرفیت قابل توجه در جابجایی مسافران از سوی دیگر، نسبت به وسایل نقلیه شخصی از مطلوبیت قابل ملاحظه ای برخوردار هستند. تحقیق حاضر با استفاده از روش توصیفی – تحلیلی و با هدف کلی میزان اثر گذاری احداث سامانه اتوبوس های تندرو در مسیر آزادی- تهرانپارس انجام گرفته است . جامعه آماری پژوهش کلیه شهروندان استفاده کننده از این مسیر بوده که از میان آنان تعداد ۳۸۴ نمونه با استفاد از فرمول کوکران انتخاب و به روش تصادفی ساده و با بکارگیری ابزار پرسشنامه مورد پرسشگری مستقیم قرار گرفته اند. اطلاعات جمع آوری شده در قالب نرم افزار SPSS و آزمون آماری T تک دامنه ای مورد آزمون قرار گرفته اند. نتایج حاصل از این تحقیق پیش فرض اولیه پژوهش را که اثرات مثبت احداث این سامانه را بر مواردی همچون کاهش آلودگی ، کاهش ترافیک ، کاهش میزان مخاطرات و تصادفات ، سریع رسیدن به مقصد و کاهش اتلاف وقت در این مسیر در نظر گرفته بود با میانگین محاسباتی ۱۶/۷۸ از میانگین قابل انتظار ۱۵ در سطح یک صدم خطا در ناحیه H1 به اثبات رسانده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.