مقاله ارائه یک مدل مفهومی برای کارآمدی مدیریت دانش مشتری در یک سازمان مشتری مدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه یک مدل مفهومی برای کارآمدی مدیریت دانش مشتری در یک سازمان مشتری مدار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه یک مدل مفهومی برای کارآمدی مدیریت دانش مشتری در یک سازمان مشتری مدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک مدل مفهومی برای کارآمدی مدیریت دانش مشتری در یک سازمان مشتری مدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه یک مدل مفهومی برای کارآمدی مدیریت دانش مشتری در یک سازمان مشتری مدار :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده م یشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان ، برای سازمان ها این امکان را فراهم م یآورد که با احتمالبیشتری قادر به تشخیص فرصت های بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند . مدیریت دانش مشتری در ارتباط با ب هدستآوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و در راستای به سود رسانی مشترک بین مشتریان و سازمان است. مدیریت دانش جریانی از دانش حول موضوعات مشتری را بین گروهای کاری آسانتر می سازد و بدین وسیله با یکپارچه سازی دانش مرتبط با مشتریبه سرعت وکارایی در رسیدن به آن نقش عمده ای دارد .در این مقاله ابتدا با مفاهیم مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان آشنا میشویم سپس به اقدامات مدیریت دانش در بهبود فرایند مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته ودر پایان مدل مفهومی برای کارامدی مدیریت دانش مشتری در یک سازمان مشتری مدار ارائه می دهیم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.