مقاله بررسی اثرات شدت توربولانس وعدد رینولدز بر روی موقعیت نقطه گذر در یک مقطع توربین برق باد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثرات شدت توربولانس وعدد رینولدز بر روی موقعیت نقطه گذر در یک مقطع توربین برق باد دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثرات شدت توربولانس وعدد رینولدز بر روی موقعیت نقطه گذر در یک مقطع توربین برق باد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات شدت توربولانس وعدد رینولدز بر روی موقعیت نقطه گذر در یک مقطع توربین برق باد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثرات شدت توربولانس وعدد رینولدز بر روی موقعیت نقطه گذر در یک مقطع توربین برق باد :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
پره های توربین باد مهمترین جزئ تولید توان آنها هستند.بمنظور بررسی رفتار آیرودینامیکی مقطع پره توربین های باد، آزمای شهای استاتیکی و دینامیکی مختلفی بر روی یکی از مقاطع بکاررفته در پره توربین برق بادی ۶۶۰ کیلوواتی دررینولدزهای مختلف انجام شده است. اندازه گیری بوسیله ترانسدیوسرهای فشاری و سنسور فیلم داغ بر روی توزیع فشار و موقعیت نقطه گذرا و پارامترهای آیرودینامیکی مقطعدر سه عدد رینولدز بدست آمده است، آزمایشات حاکی از آن است که افزایش عدد رینولدز باعث بالا رفتن کارایی آیرودینامیکی ایرفویل و همچنین تغییرات عدد رینولدز و شدت توربولانس باعث تغییرات محل نقطه گذر می گردد. ضمناً جهت تعیین محل نقطه گذر در سرعتها و زوایای حمله مختلف از دو طریق ترانسدیوسرهای فشار و سنسور فیلم داغ و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردیده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.