مقاله نقش مفاهیم و معانی آموزش ازدیدگاه اسلام، درمکان یابی اجزای عملکردی دانشگاه ها


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش مفاهیم و معانی آموزش ازدیدگاه اسلام، درمکان یابی اجزای عملکردی دانشگاه ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مفاهیم و معانی آموزش ازدیدگاه اسلام، درمکان یابی اجزای عملکردی دانشگاه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مفاهیم و معانی آموزش ازدیدگاه اسلام، درمکان یابی اجزای عملکردی دانشگاه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مفاهیم و معانی آموزش ازدیدگاه اسلام، درمکان یابی اجزای عملکردی دانشگاه ها :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
طراحی مدرسه و دانشگاه ازموضوعات ارمانی و ایینی درتمامی فرهنگهاست این امرسبب می شود کهدرطرح های دانشگاهی مکان یابی اجزا علاوه برجنبه کارکردی ابعاد معنایی مهمی نیز داشته باشند درطراحی دانشگاه های معاصر به شیوه های گوناگونی به این مساله پرداخته شده است این مقاله با مطالعه موردی دانشگاه امام صادق ع قصد دارد به بررسی دقیق این مساله بپردازد و برابعاد معنایی و مفاهیم برخاسته ازاصل اموزش دراسلام درطراحی محیطهای اموزشی معاصر تاکید نماید دراین راستا روش تحقیق ازمفهوم به مصداق است و تلاش می کند ابتدا با بررس ینمود این مفاهیم درمدارس سنتی گذشته براساس مفاهیم حکمت هنراسلامی و مقایسه آن با ساحت ها و نیازهای انسانی از دیدگاه اسلام روابط معنایی بین فضاهای دانشگاهی را مورد مطالعه قراردهد براساس یافته ها نیازهای دانشگاهی را میتوان درچهارساحت زیستی تفریحی اموزشی و معنوی طبقه بندی نمود نیازهای زیستی و تفریحی به عنوان مقدمه نیازهای اموزشی و معنوی هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.