مقاله بررسی خدمات بانکداری و تجارت الکترونیکی در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی خدمات بانکداری و تجارت الکترونیکی در ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی خدمات بانکداری و تجارت الکترونیکی در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی خدمات بانکداری و تجارت الکترونیکی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی خدمات بانکداری و تجارت الکترونیکی در ایران :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
موضوع مقاله عبارت است از بررسی خدمات بانکداری و تجارت الکترونیکی در ایران. اهداف این مقاله در چهار بخش کلی ذیل عبارتند از : بخش اول شامل؛ آشنایی با تعریف و دیاگرام فناوری اطلاعات و ارتباطات و رویکردهایاستراتژیک این صنعت به عنوان پایه و اساس تجارت و بانکداری الکترونیکی. بخش دوم شامل؛ بررسی مفاهیم پایه ای و اجزای بانکداری الکترونیکی، و تحولات آن در کشورهای در حال توسعه . بخش سوم شامل؛آشنایی با مفاهیم اساسی،مزایا و معایب تجارت الکترونیکی، بازار الکترونیکی و ویژگی های فروشگاه های اینترنتی به عنوان اساس تجارت الکترونیکی. و در بخش چهارم کیفیت خدمات بانکی مفهوم شناسی شده و نمونه هایی از خدمات بانکی نوین معرفی شده است. مطالب ارائه شده نتیجه ی مطالعه و تحقیقات صورت گرفته در مقالات و کتب دانشگاهی و تجربه چندینساله در عرصه فعالیت در نظام بانکی کشور ایران می باشد لذا نتیجه بررسی در پایان نوشتار با نگاهی کوتاه بر مشکلات نظام بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران و ارائه پیشنهادها و راهبردهایی در جهت توسعه بانکداری الکترونیکی وگسترش تجارت الکترونیکی و صنعتITدر ایران به پایان رسیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.