مقاله مطالعه ظرفیت در محدوده همگرای راههای جانبی در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه ظرفیت در محدوده همگرای راههای جانبی در ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه ظرفیت در محدوده همگرای راههای جانبی در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ظرفیت در محدوده همگرای راههای جانبی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه ظرفیت در محدوده همگرای راههای جانبی در ایران :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بمنظور تفکیک جریان پرسرعت جاده ها و راه های شریانی از جریان ترافیک محلی، از راه های جانبی، frontage roads استفاده می گردد. بر اساس تحقیقات انستیتو حمل و نقل تگزاس، در تعیین سرعت حرکت متوسط در راه جانبی علاوه بر تاخیر کنترلی چراغ راهنمایی انتهایی قطعه، تاخیر ناشی از محدوده اتصال رابط ورودی به راه جانبی نیز در نظر گرفته می شود. در این پژوهش، پس از برداشت تصاویر ویدئویی از یک مقطع محدوده همگراریال واقع در راه جانبی جاده مخصوص تهران- کرج ، اقدام به بررسی رفتار رانندگان و برداشت اطلاعات ترافیکی مانند سرعت وسائل نقلیه در مقطع بالادست و پایین دست محدوده و سرفاصله وسائل نقلیه در رابط ورودی به راه جانبی شده است. سپس بر مبنای اطلاعات بدست آمده، برازش توزیع های مختلف به سر فاصله وسائل نقلیه در رابط ورودی و همچنین تعیین متغیرهای اصلی مدل های ظرفیت تئوری پذیرش سرفاصله، gap acceptance theory ، مدنظر قرار گرفته است. در نهایت چهار مدل ظرفیت برای محدوده همگرای راه جانبی ارائه و با بهره گیری از آزمون های آماری، مدل برتر در بین مدلهای مذکور که بیشترین انطباق با شرایط کشور را داشته باشد، تعیین گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.