مقاله توسعه محصول جدید بر مبنای تفکر سکوی مشترک (رویکردی در جهت اثربخشی فرایند توسعه محصول جدید در شرکتها)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسعه محصول جدید بر مبنای تفکر سکوی مشترک (رویکردی در جهت اثربخشی فرایند توسعه محصول جدید در شرکتها) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسعه محصول جدید بر مبنای تفکر سکوی مشترک (رویکردی در جهت اثربخشی فرایند توسعه محصول جدید در شرکتها) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه محصول جدید بر مبنای تفکر سکوی مشترک (رویکردی در جهت اثربخشی فرایند توسعه محصول جدید در شرکتها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسعه محصول جدید بر مبنای تفکر سکوی مشترک (رویکردی در جهت اثربخشی فرایند توسعه محصول جدید در شرکتها) :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
مزیت رقابتی، کلید بقای هر سازمانی در محیط متلاطم امروزی است. این مزیت رقابتی از راه پاسخ دادن به نیاز مشتری، بهتر و سریعتر از رقیب به دست میآید. توسعه محصول جدید و تدوین استراتژیهایی جهتپوشش بخشهای مختلف بازار با سلایق و نیازهای متفاوت شیوهای است که در عین پیش انداختن شرکت از رقبا، سهم بازار آن را نیز افزایش میدهد. اما در روشهای نوین توسعه محصول، تمرکز از توسعه تک محصولی برداشته شده، چراکه هزینههای زیادی را به سازمان تحمیل میکند. در عوض، توسعه محصول سکو محور و تمرکز بر خانواده محصول جای آن را گرفته است. استراتژی مناسبی که حاصل آن انعطافپذیری در توسعه محصولات جدید، کاهش زمان و هزینه و کاهش پیچیدگیهای سیستم است. این مقاله این تفکر نوین را تشریح و به بررسی ابعاد مختلف توسعه محصولات جدید مبتنی بر سکوها میپردازد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.