مقاله مدیریت یکپارچه مشتریان در سایه ی مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (e-CRM)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت یکپارچه مشتریان در سایه ی مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (e-CRM) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت یکپارچه مشتریان در سایه ی مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (e-CRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت یکپارچه مشتریان در سایه ی مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (e-CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت یکپارچه مشتریان در سایه ی مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (e-CRM) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
ظهور تکنولوژی اطلاعات و تغییر نگرش سنتی بازاریابی به نگرش دانش محور در دنیای مجازی امروز میتواند استفاده از این فناوری را در امر بازاریابی و روابط با مشتری به یک مزیت رقابتی تبدیل نماید. هدف مقاله تبیین مدیریت یکپارچه مشتریان سازمان در سایه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری(e-CRM برای ایجاد یک رابطه پایدار و موجد وفاداری با مشتریان می باشد. در حقیقت لزوم استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری، شناسائی صحیح و کامل مشتریان بطور عام و مصرف کنندگان بطور خاص در ارتباط با یک سازمان، فاید ه مورد انتظار مشتریان و نوع ارتباط ایشان با سازمان در فضایالکترونیک می باشد. در این مقاله سعی نگارندگان بر تبیین انواع مشتریان، مصرف کنندگان، بیان فایده مورد انتظارمشتری و شناسایی انواع ارتباطات آنها باسازمان، با استفاده از کتب و مقالات متعدد خارجی و داخلی میباشد. سرمایهگذاران، تامینکنندگان ،شرکاء و مصرفکنندگان الکترونیک گروه های اصلی مشتریان سازمان بوده که از طریق انواع ارتباطات تبادلی، تعاملی و فیزیکی باسازمان ها در ارتباط هستند و انتظار دارند تا تمامیت فایده آنها از کالا و خدمات سازمان ها بیش از هزینه کرد آنها باشد. در نهایت بیان شد که با توجه به روند رو به تزاید سازمان های مجازی و لزوم استفاده از فناوری اطلاعات، مدیریت روابط با مشتری الکترونیک می تواند نوید بخش ره آوردهای بسیار ارزشمندی چون وفاداری مشتری، دسترسی آسان به اطلاعات مفید از میان انبوه اطلاعات از طریق داده کاوی، بهره وری، تخصیص بهینه منابع و صرفه جوئی های مالی و زمانی را بدنبال داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.