مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد) :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
سازمان ها همواره به دنبال بکارگیری روشها و ابزارهایی نوین به عنوان مزیت های رقابتی جهت نیل به توسعه ی پایدار و بهبود مستمردر فضاهای پیچیده ی رقابتی هستند. یکی از این ابزارها که امروزه از آن بهعنوان یک استراتژی کسب و کار یاد می شود، مدیریت ارتباط با مشتری است. در این میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت کننده از صنایع دیگر بر کسی پوشیده نیست. از سوی دیگرصنعت بیمه به سرعت در حال تغییر و رقابتی شدن است. در چنین شرایطی لازمه ی پیشرفت و ادامه ی حیاط، درک درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنهاست. روابط انسانی مطلوب و تعامل مناسب کارکناندر این صنعت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. کارکنان و مدیران حرفه ای و علاقمند با مهارتهای ارتباطی و رفتاری مناسب می توانند تمام تلاش خود را به جذب، نگهداری و رضایت مشتریان معطوف کنند.بازاریابیارتباطات انسانی مفهومی است که در این زمینه می تواند به شرکت های بیمه در راستای دستیابی به اهدافشان کمک کند.لذا تحقیق حاضر با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی قصد دارد تا تأثیرات آن را بر مشتری مداری بررسی کند. روش تحقیق مورد استفاده توصیفی- پیمایشی است. در راستای جمع آوری اطلاعات از منابعکتابخانه ای و پرسشنامه استفاده شده است. جامعه ی آماری کلیه ی کارکنان شرکت های بیمه در سطح شهرستان یزد می باشد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل پرسشنامه نشان داد که بین بازاریابی ارتباطات انسانیو مشتری مداری رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد. همچنین رضایت شغلی در ارتباط بین بازاریابی ارتباطات انسانی و مشتری مداری نقش میانجی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.