مقاله جایگاه و تاثیر رسانه در بروز رفتار اقتصادی ایرانیان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه و تاثیر رسانه در بروز رفتار اقتصادی ایرانیان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه و تاثیر رسانه در بروز رفتار اقتصادی ایرانیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه و تاثیر رسانه در بروز رفتار اقتصادی ایرانیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه و تاثیر رسانه در بروز رفتار اقتصادی ایرانیان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
دنیای امروز دنیای رسانه هاست و یکی از موثرین این رسانه ها تلویزیون است . به نظر می رسد بسیاری از رفتارهای اقتصادی ما وکودکان مان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم تحت تاثیر ارتباط ما با تلویزیون است . بنایراین درک جایگاه و اهمیت تاثیر برنامه هایپخش شده از تلویزیون در بروز رفتارهای مخصوصاً اقتصادی باعث می شود ، تا با نگاهی دقیق تر این برنامه ها تهیه و پخش شود . اینبررسی به روش اسنادی و با دیدی انتقادی صورت گرفته است . نتایج این بررسی برای کشور ما زمانی حساس تر می شود که در ارتباطیجهانی و بین المللی بوسیله شبکه های ماهواره ای نیازی هایی برای جامعه ما ایجاد می شود که رفع آنها گاهی چرخ های اقتصادیتوسعه را در کشورخودمان از کار می اندازد و باعث رونق اقتصادی دول بیگانه می شود . این در واقع جایگاه متفاوتی است که در روندتوسعه یافتگی بر سر راه کشورهای جهان سوم بروز کرده است و کشورهای جهان اول به این صورت با آن مواجه نبوده اند و درکتب ونظریات آنها هم راه حلی برای آن نیست . از نظر آنها ما بازار مصرفی هستیم که آنها می توانند نیازهای ما را طراحی کنند . تغییر اینتعریف وظیفه امروز ما است . نیازهایمان را باید خودمان تعریف کنیم حتی اگر قرار باشد قسمتی از این نیاز ها توسط کشور های دیگرتهیه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.