مقاله تحلیل اثرمدیریت کیفیت فراگیربردستیابی به مزیت رقابتی درصنایع خدماتی : بامطالعه موردی درشرکت کالای پتروشیمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل اثرمدیریت کیفیت فراگیربردستیابی به مزیت رقابتی درصنایع خدماتی : بامطالعه موردی درشرکت کالای پتروشیمی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل اثرمدیریت کیفیت فراگیربردستیابی به مزیت رقابتی درصنایع خدماتی : بامطالعه موردی درشرکت کالای پتروشیمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اثرمدیریت کیفیت فراگیربردستیابی به مزیت رقابتی درصنایع خدماتی : بامطالعه موردی درشرکت کالای پتروشیمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل اثرمدیریت کیفیت فراگیربردستیابی به مزیت رقابتی درصنایع خدماتی : بامطالعه موردی درشرکت کالای پتروشیمی :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه صنایع خدماتی، رشد روزافزون و شتابانی دارند و تنها سازمان هایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسبی برخوردارند که دارای مزیت رقابتی باشند. مشتری مداری و بهبود کیفیت خروجی سازمان، هرکدام می تواند یک مزیت در یک سازمان خدماتی باشد که به عنوان یک اصل در مدیریت کیفیت فراگیر نیز دیده شده است . بنابراین می توان نتیجه گرفت که مدیریت کیفیت فراگیر دارای توان بالقوه برای تولید مزیت رقابتی است.هدف این پژوهش تحلیل اثر مدیریت کیفیت فراگیر بر دستیابی به مزیت رقابتی در سازمانهای خدماتی می باشد، ابتدا فصل مشترک ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر بیان شده توسط محققان به عنوان ابعادمدیریت کیفیت فراگیر این پژوهش در نظر گرفته می شود. از سوی دیگر بر مبنای مدل پورتر و با استفاده از تحقیقات گذشته تعدادی از عوامل تمایز و کاهش هزینه در سازمان های خدماتی به عنوان مزیت های رقابتی معرفی می گردد. در مرحله دوم یک مدل ارائه می گردد و سپس بر مبنای داده های پرسشنامه و با استفاده از آزمون فراوانی و تحلیل عاملی میزان اثر مدیریت کیفیتفراگیر بر مزیت رقابتی سنجیده می شود و در نهایت با استفاده از آزمون فریدمن میزان تاثیر این ابعاد رتبه بندی می شوند.از محدودیت های این پژوهش پیاده سازی این مدل تنها در شرکت کالای پتروشیمی و تک مقطعی بودن آن می باشد . نتایج بدست آمده از پژوهش نشان می دهد که مشتری مداری و رهبری و تعهد مدیریت ارشد به ترتیب با رتبه۸/۷و۷/۳۲بیشترین تاثیر را برکسب مزیت رقابتی در این سازمان دارد ، تحلیل صورت گرفته اولین بار است که در ایران صورت می گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.