مقاله بررسی رابطه ی ابعاد مدیریت دانش با یادگیری سازمانی از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه ی ابعاد مدیریت دانش با یادگیری سازمانی از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی ابعاد مدیریت دانش با یادگیری سازمانی از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی ابعاد مدیریت دانش با یادگیری سازمانی از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی ابعاد مدیریت دانش با یادگیری سازمانی از منظر دبیران دبیرستان های شهرستان ساوه :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط ابعاد مدیریت دانش با یادگیری سازمانی در دبیرستان های شهرستان ساوه انجام شد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل همه ی (۳۰۰ نفر) دبیران شاغل در شاخه نظری آموزش متوسطه ی ساوه می باشد. نمونه ای به حجم ۱۶۹ نفر به روش تصادفی طبقه ای نسبی بر اساس جدول مورگان انتخاب شد. ابزار پژوهش عبارت است از پرسشنامه های استاندارد مدیریت دانش و یادگیری سازمانی، ضریب پایایی پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرار گرفت که به ترتیب عبارتند : ۰/۸۷، ۰/۸۸ یافته های پژوهش نشان داد یادگیری سازمانی در بین دبیران زن و مرد با همه ابعاد مدیریت دانش به طور مثبت و معناداری همبسته هستند. در گروه مردان، بالاترین ضریب همبستگی را بعد ایجاد دانش با ضریب (۰/۶۸۸) و در گروه زنان، بالاترین ضریب همبستگی را ابعاد ایجاد دانش و بکارگیری دانش با ضریب (۰/۶۰۳) به عهده دارند. یعنی اینکه پیاده سازی مدیریت دانش باعث افزایش یادگیری سازمانی در مدارس می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.