مقاله ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط بامشتری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط بامشتری دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط بامشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط بامشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط بامشتری :

تعداد صفحات:۴۵
چکیده:
افزایش سطح رقابت و تغییر خواسته های مشتریان، سازمان ها را ناگزیر به بهره گیری از سیستم های نوین مدیریت ساخته است. سیستم مدیریت ارتباط بامشتری (CRM) یکی از ابزارهایی است که می تواند سازمان ها را در مدیریت مؤثر تعاملات با مشتریان یاری رساند. همانند بسیاری از تکنولوژی های نوین، اجرای این سیستم در سازمان ها با موانع و محدودیت هایی روبروست. در این پژوهش به تجزیه و تحلیل موانع مؤثر بر اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های کوچک و متوسط استان بوشهر پرداخته شده است. پس از بررسی متون مرتبط و دریافت نظرات کارشناسان ۱۶ مانع اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی گردید. سپس با بهره گیری از روش مدل سازی ساختاری تفسیری مسیر و نحوه تأثیرات این موانع مشخص گردید. این موانع با توجه به میزان وابستگی و قدرت نفوذشان در ۹ سطح متفاوت طبقه بندی گردیدند. نتایج پژوهش همچنین نشان داد که عدم آگاهی مدیریت ارشد از مزایای CRM، عدم تناسب استراتژی سازمان با CRM، عدم دسترسی مناسب به تکنولوژی و دانش فنی روز، مؤثرترین و بانفوذترین موانع اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های کوچک و متوسط استان بوشهر می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.