مقاله نقش مدیریت برند در اقتصاد گردشگری کلان شهرها (نمونه موردی : کلان شهر مذهبی مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش مدیریت برند در اقتصاد گردشگری کلان شهرها (نمونه موردی : کلان شهر مذهبی مشهد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مدیریت برند در اقتصاد گردشگری کلان شهرها (نمونه موردی : کلان شهر مذهبی مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مدیریت برند در اقتصاد گردشگری کلان شهرها (نمونه موردی : کلان شهر مذهبی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مدیریت برند در اقتصاد گردشگری کلان شهرها (نمونه موردی : کلان شهر مذهبی مشهد) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروز برند مکان به خصوص در مورد گردشکری به یک رویکرد مشترک برای ارتقاء مقصد گردشگری،و حتی به یکرونددرمیان بازاریابان مقاصد گردشگری تبدیل شده است. در زمینه اقتصادگردشگری، تصویر ذهنی ایجاد شده توسط برند برای مصرف کنندگان یک اصل بسیار مهم می باشد.تصاویرنقش مهمی رادرانتخاب مقصد گردشگری بازی می کنند ودر این زمینه، برند بهعنوانیکی از خدمات نامحسوس گردشگری ، برای گردشگرانحتی مهم تر ازواقعیت عمل می کند. از طرفی اقتصاد گردشگری در هر مکان تابع عرضه و تقاضایی است که بازارگردشگری را شکل می دهد. از این رو در شناخت بازارگردشگری و عرضه و تقاضای موجود، بررسی نقش برند ویکپارچه سازی آن با ویژگی های خاص مقاصد گردشگری ضروری می باشد تا بتوان تاثیر آن را در افزایش یا کاهشهزینه های گردشگر و درآمدهای جامعه میزبان محاسبه کرد. در این راستا مقاله پیش رو اثرات ایجاد برند را در توسعهگردشگری کلانشهر مشهد به عنوان یک بازار گردشگری مورد بررسی قرار داده و در چارچوب عرضه و تقاضا، هزینه ودرآمدهای ایجاد شده را در اقتصاد گردشگری این کلانشهر مورد تجزیه وتحلیل قرار می دهد. در بررسی اقتصاد گردشگریمشهد، داده های مورد نیاز از طریق مطالعات اسنادی و پرسشنامه های از ساکنان و گردشگران به دست آمده است. دربررسی های انجامشده در رابطه با اقتصاد گردشگری در کلانشهر مشهد،متوسط هزینه کرد گردشگران در این کلانشهر معادل ۱۰۰۵۴۵ برآورد گردیده و ضریب تکاثری درآمد گردشگری نیز معادل ۱/۵۱ برآورد گردیده است. جریان درآمد گردشگری نیز در اولویت اول به خدمات تجاری (خرید) با ۳۳/۲۵ درصد و بعد از آن خدمات اقامتی با ۲۳/۵۲ و در اولویت های بعدی حمل و نقل و غذا و نوشیدنی اختصاص داده شده است.با توجه به اطلاعاتبدست آمده می توان خدمات تجاری را نقطه عطفی در ایجاد و مدیریت برند در کلانشهر مشهد دانست که با ایجاد گونه اینوین از گردشگری با عنوان گردشگری خرید، مشهد را به عنوان یک کلانشهر مذهبی با برندی برجسته در میان دیگر کلانشهرهای مذهبی معرفی می کند. با توجه به تمامی مباحث و بررسی های انجام گرفته در رابطه با اقتصاد گردشگری کلانشهرمشهد و ایجاد برند معتبر در آن ، افزایش تقاضای گردشگران خارجی و داخلی ایجاد شده و به افزایش حجم جریان پولیناشی از این امر ، که توزیع درآمد گردشگری را امکان پذیر می سازد کمک می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.