ارزیابی سطوح ادراکی منظر در فرایند برند سازی مقاصد (مورد مطالعه: کشور هند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی سطوح ادراکی منظر در فرایند برند سازی مقاصد (مورد مطالعه: کشور هند) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی سطوح ادراکی منظر در فرایند برند سازی مقاصد (مورد مطالعه: کشور هند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی سطوح ادراکی منظر در فرایند برند سازی مقاصد (مورد مطالعه: کشور هند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی سطوح ادراکی منظر در فرایند برند سازی مقاصد (مورد مطالعه: کشور هند) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در راستای برند سازی مقاصد، محققان عمدتاً از حیطه بازاریابی به موضوع نگریسته و پیشنهادات و مدلهایی را با این رویکرد ارائه نموده اند. اما به دلیل اینکه مقصد نوعی مکان است و در رسته منظر شهریقرار میگیرد، لازم است که قبل از طراحی هر مدلی در راستای برند سازی آن، به ماهیت منظریاشپرداخته شود و این بدین معنی است که نمی توان بدون شناخت ماهیت منظری مقاصد به برند سازی آنهاپرداخت و لازم است درک منظر مقاصد با سلسله مراتبی که قصد داریم در راستای آن به جهت قوتبخشی به برند مقاصد حرکت کنیم، پیوند لازمه را داشته باشد. در غیر این صورت امکان دارد آنچه که درهر مرحله قصد داریم تحقق یابد دچار نقص شود. از این رو این در مقاله با استفاده تحلیل ادبیات برند ومنظر و تطبیق سلسله مراتب برند سازی با سطوح ادراکی منظر، الگویی در جهت برندسازی اصولی برایمقاصد گردشگری ارائه گردید. در نهایت برای تایید الگوی ارائه شده، با استفاده از گفتگو با خبرگانصحت آن را مورد آزمون قرار دادیم و الگوی ارائه شده با فرایند برندسازی کشور هند منطبق گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.