مقاله اصلاح مدل وینکلرجهت مدلسازی بسترراه آهن بالاستی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اصلاح مدل وینکلرجهت مدلسازی بسترراه آهن بالاستی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اصلاح مدل وینکلرجهت مدلسازی بسترراه آهن بالاستی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصلاح مدل وینکلرجهت مدلسازی بسترراه آهن بالاستی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اصلاح مدل وینکلرجهت مدلسازی بسترراه آهن بالاستی :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
تئوری فنرهای ارتجاعی یا تئوری بسترالاستیک ازتئوریهای متداول وپرکاربرد درزمینه مدلسازی رفتاراندکنشی بین خاک و سازه با فرض رفتارارتجاعی برای خاک است درچنددهه گذشته تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا دقت مدل تیربرروی بسترارتجاعی افزایش یابد تاکید عمده تمامی این تلاشها همواره برحفظ فرضیات و شرایط اولیه مدل مذکور همچون پیوستگی و خطی بودن سیستم حایل ریل بوده است دراین مقاله بااصلاح مدل ساده تیر برروی بستر ارتجاعی با اعمال فنرهای انتقالی درحالتی که تنها درفشارعمل می کنندالمان GAP و نیز فنرهای پیچشی به مقایسه عملکرداین مدل درهریک ازحالات پرداخته میشود مقادیر خیزولنگر خمشی تیرریل درهرمدل درسه مقدارسختی برای فنرهای انتقالی و یک مقدار برای فنرهای پیچشی محاسبه میشود روش تحقیق دراین مقاله به صورت عددی می باشد وبرای مدلسازی عددی ازنرم افزار اجزا یمحدود sAP استفاده میشود برای محاسبه سختی پیچشی فنرهای پیچشی ازیک مدل عددی مجزا استفاده شده است مطابق بامدلسازی عددی تاثیر فنرهای پیچشی برمقادیر لنگر و خیز درنقاط مختلف بسیاراندک می باشد همچنین استفاده ازالمان GAP باعث افزایش میزان تغییر مکان درناحیه کششی فنرهای انتقالی خواهد شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.