مقاله فن آوری واقعیت مجازی یا انقلاب گرافیکی در IT


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فن آوری واقعیت مجازی یا انقلاب گرافیکی در IT دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فن آوری واقعیت مجازی یا انقلاب گرافیکی در IT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فن آوری واقعیت مجازی یا انقلاب گرافیکی در IT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فن آوری واقعیت مجازی یا انقلاب گرافیکی در IT :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

واقعیت مجازی (Virtual Reality) یکی از جدیدترین وجذاب ترین تکنیک های انیمیشن سازی و شبیه سازی در یک محیط گرافیکی مجازی سه بعدی و بسیار نزدیک به واقعیت می باشد که با ان می توانیم خود را در دنیایی واقعی حس کنیم. کاربرد این تکنولوژی در شبیه سازی کابین خلبان، اتاق جراحی، دانشگاه مجازی، موزه، شبیه سازی زمین و سفر به اعماق دریاها و طراحی بازی ه ای سه بعدی با گرافیک بالا و بسیار هوشمند می باشد. شاید تنها عیب این تکنیک فراموش کردن دنیای واقعی در صورت گسترش بیش از حد دنیای مجازی و اعتیاد به آن می باشد. از تکنولوژی VR به دو روش Panoramic و VRML استفاده می شود. Panoramic، تکنیک ساخت تصاویر وسیع و گسترده سه بعدی و یا ۳۶۰ درجه ای می باشد و VRML یک زبان برنامه نویسی تحت وب با قابلیت مدل سازی و تولید محیط گرافیکی سه بعدی مثل زیارت از راه دور از طریق اینترنت می باشد. در این مقاله، علاوه بر بیان تاریخچه این علم نوین، سعی بر آن شده که با توضیح و تشریح این تکنیک فوق العاده در طراحی سه بعدی و شبیه سازی اماکن و محیط های مختلف، معایب، مزایا، فرصت ها و چالش های آن مورد بحث قرار گرفته و راه کارهایی برای انجام بهتر این شبیه سازی و مدل سازی ارائه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.