مقاله بهینه سازی ایرودینامیک انتهای خودرو سدان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی ایرودینامیک انتهای خودرو سدان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی ایرودینامیک انتهای خودرو سدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی ایرودینامیک انتهای خودرو سدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی ایرودینامیک انتهای خودرو سدان :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

با توجه به اینکه بخش مهمی از سوخت صرف حرکت وسایل نقلیه مانند خودروها می شود و از آنجا که قیمت انرژی در جهان روبه افزایش ومنابع آن رو به کاهش می باشد، هرعاملی که بتواند درکاهش مصرف سوخت تاثیر گذارد، یک موضوع تحقیقاتی مناسب میباشد. یکی از راه های کاهش مصرف سوخت خودروها ، توجه به عامل نیروی مقاومت هوا در مقابل حرکت می باشد. این نیرو که به آن پساDrag)گفته می شود در واقع مهمترین نیروی مخالف حرکت در جاده های بدون شیب می باشد؛ پس به هر طریق ممکن باید از این نیروی مخالف کاست یا از افزایش آن در حین حرکت جلوگیری کرد.دراین مقاله ابتدا به معرفی مبانی نیروی پسا وسپس به جریان هوا و شکل گیری انوع گردابه ها در اطراف خودرو و در انتها به برسی تاثیر تغییر اجزای انتهایی خودرو سدان از جمله زاویه شیشه عقب ، ایجاد باله روی صندوق ، فیله لبه های کناری ، تغییرطول صندوق ، فیله زیر صندوق ، روشBoat Trailingفیله شیشه عقب ، ایرفویل عقب و ا اعمال تغییرات در مدل طراحی شده توسط نرم افزارSolidworksو بدست آوردن مدل بهینه ومقایسه نتایج بدست آمده توسط تحلیل گرCosmosfloworksپرداخته ایم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.