مقاله مقایسهای بین روشهای مختلف نصب شتابسنجها و انتخاب حالت بهینه در واحد اندازهگیری سیستم ناوبری اینرسی بدون ژیروسکوپ


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسهای بین روشهای مختلف نصب شتابسنجها و انتخاب حالت بهینه در واحد اندازهگیری سیستم ناوبری اینرسی بدون ژیروسکوپ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسهای بین روشهای مختلف نصب شتابسنجها و انتخاب حالت بهینه در واحد اندازهگیری سیستم ناوبری اینرسی بدون ژیروسکوپ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسهای بین روشهای مختلف نصب شتابسنجها و انتخاب حالت بهینه در واحد اندازهگیری سیستم ناوبری اینرسی بدون ژیروسکوپ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسهای بین روشهای مختلف نصب شتابسنجها و انتخاب حالت بهینه در واحد اندازهگیری سیستم ناوبری اینرسی بدون ژیروسکوپ :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

در این مقاله به بررسی و شبیه سازی انواع روشهای مختلف نصب حسگر شتابسنج از نظر راستا و فاصله نصب آنها تا مرکز جرم وسیله )مرکز دستگاه مختصات بدنی( در واحد اندازهگیری اینرسی بدونژیروسکوپ یک سیستم ناوبری اینرسی استراپدان )بدون سکوی پایدار( برای ماموریتی مشخص به همراه مقایسه و انتخاب حالت بهینه پرداخته شده است. در واحد اندازهگیری این سیستم ناوبریاینرسی بر خلاف سیستمهای رایج، صرفا از حسگرهای شتابسنجبرای اندازهگیری شتاب خطی و همچنین سرعت زاویهای مورد نیاز سیستم ناوبری استفاده میگردد. این کار با نصب و جانمایی مشخصحسگرهای شتابسنج در واحد اندازهگیری اینرسی و با استفاده ازرابطه مابین شتاب خطی و شتاب زاویهای و استفاده از رابطه شتاب موجود میان دو دستگاه مختصات در حال چرخش که مشتمل برعبارتهای شتاب ظاهری )خطی(، شتاب مماسی، شتاب کریولیس وشتاب جانب مرکز میباشد انجام میگیرد. این روش با هدف دوری نمودن از مشکلات ژیروسکوپها در وسایلی با دینامیک شدید وبمنظور کاهش قیمت و افزایش قابلیت اطمینان واحد اندازهگیریاینرسی صورت میپذیرد و در حال توسعه جهت استفاده در وسایلی با دینامیک شدید است. در ادامه نتایج حاصل از شبیهسازی واحداندازهگیری اینرسی بدون ژیروسکوپ با تعداد و چیدمان مختلف ازحسگرهای شتابسنج ارائه میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.