مقاله تحلیل و بررسی اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای در صفحات آلومینیومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل و بررسی اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای در صفحات آلومینیومی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل و بررسی اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای در صفحات آلومینیومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل و بررسی اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای در صفحات آلومینیومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل و بررسی اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای در صفحات آلومینیومی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
درمقاله حاضر با استفاده ازروش عددی المان محدود اثرنیروی پیش باربررفتارخستگی یک اتصال تک لبه برشی پیچ و مهره با ورقهای الومینیومی ۲۰۲۰-T2 بررسی شده است دراین مقاله مدل المان محدود سه بعدی ازنمونه پیچ و مهره شده شبیه سازی و تحلیل عددی شده که مکان ایجادترک های خستگی و علل به وجود اورنده آنها نیز مورد بررسی قرارگرفته و با نتایج تست های خستگی تجربی تطابق داده شده اند نتایج عددی درتطابق مناسب با نتایج تجربی نشان میدهد که درمقادیر پایین پیش بارهای اعمالی شکست خستگی قطعات دراثرانتشارتر کها ازمحل تمرکز تنش لبه سوراخ اتفاق می افتد ولی با افزایش بار عمر خستگی افزایش می یابد و شکست درفاصله ای دورازسوراخ و به علت پدیده خستگی سایشی اتفاق می افتد ازطرفی با افزایش بیشتر مقدارپیش باراتصال عمر خستگی کاهش می یابد و خستگی سایشی زودتراتفاق می افتد همچنین نتایج نشان داد که مرز بین مقادیربالا و پایین پیش باربا افزایش دامنه تنشها یاعمالی افزایش می یابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.