مقاله ایمنی فرکانسی در بنادر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ایمنی فرکانسی در بنادر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ایمنی فرکانسی در بنادر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ایمنی فرکانسی در بنادر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ایمنی فرکانسی در بنادر :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
می دانیم که اگر در یک نقطه مقداری بار الکتریکی مثبت وجود داشته باشد، خطوط نیروی میدان الکتریکیE) حاصل بطور عمود از آن خارج می شوند و برعکس و ضمناً م یدانیم که هرگاه بار الکتریکی حرکت کند، جریان داریمi= ne که عبور جریان از یک سیستم هادی در اطراف آن میدانمغناطیسی بوجود م یآورد. با توجه به جهت حرکت انگشتان دست راست ، جهت میدان مشخص می شودحال اگر در یک سیم، جریان متناوب بفرستیم (جهت جریان درA.C. عوض می شود) پس اطراف آن یک میدان الکترومانیتیک تشکیلمی شود، که این دو میدانH و E عمود بر یکدیگر بوده و بردار انرژی را می سازند که با سرعت نور انتشار می یابد می دانیم که میدان الکتریکی حاصل، مستقیماً با مقدار ولتاژ (بار الکتریکی) و عکس فاصله مربوط می شود، و میدان مغناطیسی حاصل، با مقدار جریان و عکس فاصله متناسب است و یا() واحد میدان الکتریکیv/mولت برمتر) و واحد میدان مغناطیسیA/mآمپر بر متر) لذا واحد دانسیته بردار انرژیw/m2 وات بر مترمربع) خواهد شد به موجب رابطه ماکس پلانکE=h.fکه در آنhثابت پلانک ,f فرکانس E انرژی می باشد می توان نشان داد که هر چه فرکانس زیاد باشد، انرژی بیشتر است و لذا هر چه طول موج کوچک باشد قدرت نفوذ و تخریب آن بیشتر است. اما دانشمندان فرکانس ۵۰ تا ۶۰ را فرکانس قدرت گفت هاند ( درصورتی که این فرکانس در گروهE.L.F بین صفر تا ۳۰۰ هرتز قرار گرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.