مقاله استراتژی اقیانوس آبی: آفرینش یک بازار جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استراتژی اقیانوس آبی: آفرینش یک بازار جدید دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استراتژی اقیانوس آبی: آفرینش یک بازار جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استراتژی اقیانوس آبی: آفرینش یک بازار جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استراتژی اقیانوس آبی: آفرینش یک بازار جدید :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
با ورود به قرن بیست و یکم و مواجه شدن با اقتصاد دانش محور و پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی ،شرکتهای ایرانی برای بقای خود و حضور در بازار به شدت رقابتی اقتصاد جهانی، نیازمند استراتژیهای با قدرت و نوآورانهمی باشند . پارادایم رقابت در فضای کسب و کار، بر ذهن بسیاری از مدیران امروز جهان سیطره دارد . مدیران تنها راه پیروزی و موفقیت سازمان خود را در پیشی گرفتن از رقبا و گرفتن سهم بیشتر از بازار تقاضای موجود می دانند . آزادشدن ذهن مدیران از این پارادایم نیازمند نگریستن به مفهوم استراتژی به گونه ای دیگر است . هدف از این مقاله ، بررسی تفکر جدیدی درباره استراتژی است . استراتژی و نوآوری در روشهای مرسوم ، برخلق ایده در محدوده تعیین شده و ساختار یافته صنایع موجود تمرکز دارد . دراینجا استراتژی جدیدی با نام استراتژی اقیانوسآبی معرفی میشود . استراتژی اقیانوسآبی رویکرد جدیدی از استراتژی و نوآوری است که هدف آن رشد و عملکرد پایدار شرکت است . بر خلاف استراتژی رقابتی که شرکتها بهطور معمول سعی میکنند به جای خلق ارزش ، درواقع ارزش موجود را تقسیم یا تصاحب کنند ، با استفاده از این اصول ، ابزارها و چارچوبهای طراحی شده ، شرکتها قادر خواهند بود نوآوری را به یک فعالیت تکرار شدنی ، نظام مند و فرایندی پیوسته که همه کارکنان شرکت در آن مشارکت دارند ، تبدیلکنند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.