مقاله بررسی رابطه سبکهای یادگیری و هوش با پیشرفت تحصیلی در زبان انگلیسی مقایسه دانشجویان دوزبانه و تک زبانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه سبکهای یادگیری و هوش با پیشرفت تحصیلی در زبان انگلیسی مقایسه دانشجویان دوزبانه و تک زبانه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه سبکهای یادگیری و هوش با پیشرفت تحصیلی در زبان انگلیسی مقایسه دانشجویان دوزبانه و تک زبانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سبکهای یادگیری و هوش با پیشرفت تحصیلی در زبان انگلیسی مقایسه دانشجویان دوزبانه و تک زبانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سبکهای یادگیری و هوش با پیشرفت تحصیلی در زبان انگلیسی مقایسه دانشجویان دوزبانه و تک زبانه :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی ارتباط سبک های یادگیری و هوش با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دوزبانه و تک زبانه صورت گرفته است. ۷۲۰ دانشجو به شیوه تصادفی خوشه ای از بین دانشجویان دانشگاههایآزاد اسلامی واحد خوی و تهران مرکز انتخاب شدند.روش تحقیق از نوع همبستگی بوده و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های سبک های یادگیری فلدر – سولومان، آزمون هوش ریون و نمره درس زبان انگلیسیاستفاده شد. فرضیه ها با روش همبستگی و روش تحلیل واریانس چندمتغیری آزمون شدند. تحلیل داده ها نشان داد: بین سبک های یادگیری دانشجویان دوزبانه و دانشجویان یک زبانه تفاوت معنی داری وجود دارد. بینسبک های یادگیری دانشجویان دختر و پسر تفاوت معنی دار وجود دارد. بین سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی رابطه معنی داری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.